حاج منصور ارضی در اجتماع ده‌ها هزار نفر از مردم تهران:

مردم در صورت ادامه مسامحه مسئولين در برخورد با عوامل اصلی به بند میم وصیت‌نامه امام عمل می‌کنند


یزدفردا "حاج منصور ارضی با انتقاد از رها کردن عوامل اصلی حوادث اخیر و عدم اراده برای برخورد با آن‌ها تأکید کرد: چنانچه مسئولین به وظیفه خود عمل نکنند، مردم خود به بند "م" وصیت‌نامه سیاسی- الهی امام خمینی عمل خواهند کرد.

به گزارش رجانیوز، این مداح مشهور تهران که در اجتماع ده‌ها هزار نفر از مردم تهران در حسینیه لباس‌فروش‌های تهران و خیابان‌های اطراف آن در میان دعای پرفیض عرفه سخن می‌گفت، افزود: در حال حاضر تمرکز عوامل حوادث اخیر بر روی دانشگاه‌ها است و از آنجایی که عوامل اصلی یعنی آن 3 نفر آزاد هستند و کسی کاری به آن‌ها ندارد، به فتنه‌انگیزی‌های خود ادامه می‌دهند.

ارضی با بیان اینکه هنوز وصیت‌نامه سیاسی امام خمینی منسوخ نشده است، ادامه داد: در صورت مسامحه مسئولین در برخورد با عوامل اصلی، مردم خود به بند میم وصیت نامه عمل خواهند کرد و اگر تاکنون نیز برخوردی نکرده‌اند، به احترام گل روی رهبر انقلاب بوده است.

این مداح مشهور تهران در بخش دیگری از سخنان خود از طرح وقف دانشگاه آزاد انتقاد کرد و گفت: اموال عمومی و بیت‌المال را نمی‌توانند حالا که وقت حسابرسی از آن‌ها رسیده است، به‌سادگی وقف کنند و باید ضوابط آن کاملاً رعایت شود.

وی پیش از آغاز دعای عرفه نیز از فدراسیون فوتبال برای برگزار کردن چند دیدار لیگ برتر در این روز انتقاد کرد و گفت: در اثر این اقدام تعدادی از جوانانی که ممکن بود گذرشان به مراسم دعاهای عرفه بیفتد، از این فیض محروم می‌شوند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا